Reklamácie a vrátenie peňazí prostredníctvom Shoptet Pay
Vrátenie platby prostredníctvom Shoptet Pay
Ak ste objednávku uhradili online platbou (platobná karta alebo rýchly bankový prevod cez Shoptet Pay) a
vznikne dôvod na vrátenie platby, prebieha to nasledovne: Peniaze vám budú vrátené rovnakým spôsobom,
akým ste pôvodne zaplatili (na tú istú platobnú kartu alebo bankový účet).
Vrátenie vykonáme až po potvrdení
prijatia vráteného tovaru, prípadne po schválení reklamácie. Refundáciu zadávame priamo v našom systéme
Shoptet Pay, preto od vás nepotrebujeme žiadne ďalšie údaje. Doba spracovania závisí od banky – zvyčajne to
trvá 1 až 3 pracovné dni.
Ako postupovať pri vrátení tovaru
Kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky a uveďte číslo objednávky. Zašlite tovar späť na našu adresu
(nepoužívajte dobierku). Po prijatí tovaru vám potvrdíme spracovanie a vykonáme vrátenie platby cez
Shoptet Pay.