Reklamácie a vrátenie peňazí prostredníctvom Shoptet Pay

Vrátenie platby prostredníctvom Shoptet Pay

 

Ak ste objednávku uhradili online platbou (platobná karta alebo rýchly bankový prevod cez Shoptet Pay) a

vznikne dôvod na vrátenie platby, prebieha to nasledovne: Peniaze vám budú vrátené rovnakým spôsobom,

akým ste pôvodne zaplatili (na tú istú platobnú kartu alebo bankový účet).

Vrátenie vykonáme až po potvrdení

prijatia vráteného tovaru, prípadne po schválení reklamácie. Refundáciu zadávame priamo v našom systéme

Shoptet Pay, preto od vás nepotrebujeme žiadne ďalšie údaje. Doba spracovania závisí od banky – zvyčajne to

trvá 1 až 3 pracovné dni. 

 

Ako postupovať pri vrátení tovaru

 

Kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky a uveďte číslo objednávky. Zašlite tovar späť na našu adresu

(nepoužívajte dobierku). Po prijatí tovaru vám potvrdíme spracovanie a vykonáme vrátenie platby cez

Shoptet Pay. 

Diskusia (0)

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: